söndag 29 september 2013

Fixarfrassar

Morrn morrn denna härligt kyliga måndagsmorgon, när löven börjar skifta i rött och frosten biter tag i kinden! 

Vad har ni pysslat med i helgen? Har ni lekt ingengörer, dela gärna med er av era tips här under :) 

Själv har jag och min händige man byggt egendesignade tavelramar till mina målningar, de blev grymt bra, ursnygga ramar som ingen annan har! Vi hittade brädorna utomhus, vindpinade och i en skithög på tomten (då det har byggts en hel del hos oss detta året).. I en annanhög  fanns det vindpinade grenar ca10cm/diameter som jag bara var tvungen att hamstra på mig... (Man kan ju alltid  ha dom till något... ) i detta fallet tyckte jag att de grå pinade grenarna skulle passa så bra inne i huset efterOm det är grenar från ett gammalt gammalt träd som stått mitt på gården :) det fick bli i form av en ljusstake, den är inte färdig än det ska på ljuskoppar högst upp men ni får en "tjuvkik"! 

Ha en riktigt go vecka, Love
//linnea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar