lördag 7 september 2013

Höstens trend!!

METALLIC!!

Jag personligen tycker de kan bli väldigt snyggt om man väljer att inreda med den nya trenden!! Känns lite lyxigt att tillsätta någonting i metallic, de lyfter ett rum med lite bling :) 

I badrummet hemma hos mig nu! Korgarna i kopparmetallic finns att köpa inne i butiken! Fatet hade jag sedan innan, köpte lite sprayfärg och sprayade! Blev kanonfint!
Perfekt om man redan har en grej man bara vill ändra färg på! Jag har verkligen hittat charmen med sprayfärg, kan bero på att jag gärna ändrar färger hemma ofta :)

 
Dessa skulpturer i silver fick jag av min mamma för många år sedan! Och nu....


....blev dom som nya igen med lite sprayfärg och passande utmärkt till mina nya metallic blockljus!! 
Och vips så har även jag tagit in lite hemma av denna snygga trend på ett väldigt enkelt sätt :) 

Ha nu en super mysig helg!!
Kram
Sara 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar