tisdag 8 oktober 2013

Hemma hos Johanna



Nu har jag varit mammaledig länge utan vidare uppdatering från min sida! Skäms på mig, Ruben föddes i Juni och vi har haft en fantastisk sommar! Jag kommer vara tillbaka på Norrgatan som extra personal vid Jul, men redan nu är jag inne och gästspelar emellanåt, kan ju inte hålla mig borta från alla härliga blommor, fantastisk inredning och min otroliga personal, ni är helt outstanding! Nu följer en liten bildkavalkad från mitt liv som mammaledig, vårt gamla hus Solhem, inredning hemma hos oss, och lite vad vi gör på dagarna! Enjoy! Och snart ses vi!! Kram från Johanna
 Här bor vi, villa, ingen vovve, Volvo å två underbara barn!

Köket

Köket/matplats






Bianca 
Ruben
Vår utsikt!
Bianca o TinTin
Skogen precis bakom huset!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar