söndag 13 oktober 2013

Pee & poo

Nu är de klart, temat på mitt badrum blev "guld" jag tog den nya treden "add a bling"  med en nypa salt och skippade kopparn, här fick de bli guld istället! Hoppas inte jag läxat upp någon fashionista....

Jag hittade ett gamalt guldigt fat på AGAPE och en vacker tavelram, dock var motivet en mörk otydlig bild på heliga maria så den var i stort behov av att målas om just för att passa perfekt in i mitt badrum! Motivet plaskade ner som en snilleblix i min hjärna! Jag ska måla "poo" som i"Pee&Poo" perfekt! Och jag ska krydda den med guld och ev. Ett. Par bajsflugor! 

Och såhär blev det:


... Vad tycker ni? Funkar de?, eller är de fööör busigt? Min andra hälft tyckte de räckte att kolla ner i holken för att se samma sak... 
Upp till er :) 

Kram, Linnea ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar