måndag 25 november 2013

Adventskänslor!!

Hej på er,

I helgen har jag redan börjat adventspyntat lite, nu blir det mycket jobb ända fram till jul så jag tyckte att de va härligt att börja lite smått iallafall.

Koppar är min grej de :) jag tyckte julrosen gjorde sig väldigt bra i den!! 
Vi har superfina julrosor från Frillesås av högsta kvalitet i butiken! 

För mig som inte är jätte förtjust i rött till jul så passar denna créme färgade ilex mycket bra! :)

En liten minigran fick det blir iår utanför altandörren! Ska bara sätta i en ljusslinga så lyser det fint på kvällen! 
En annan form på gran finns i butik nu! 

Gran i andra material för dom som tex är allergiska, denna i plåt är min favorit i butiken iår!! 
Eller snötäckta minigranar i plast! 
Vi har många olika alternativ, välkomna in att inspireras!! 

Ha en bra måndag allihopa! 
Kram
Sara 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar