torsdag 6 februari 2014

Ramar och tavlor i alla dess former!!

Hallå på er,

Idag har vi storstädat och skyltat om mest hela butiken!! Det blev ett ordentligt vårstäd! Så härligt och få det gjort, nu är det bara i ens egna hem det skulle behövas ett röj också :) men det får bli senare!! 

Idag blir det lite olika inspirations bilder på tavelväggar!! Jag samlar på alla dess olika ramar, jag verkligen älskar att blanda alla olika former, färger, mönster och storlekar i en komplett tavelvägg! 

Här är den jag har hemma just nu, med bilder blandat med foton på våra kära!! 

Enhetligt med samma färg på ramen också!

Samlat på rad!!



Gör ditt egna släktträd!


Detta va nog min favorit! Jag älskar färgen bakom, så blir det nog på min nästa vägg!!

Som ni ser går ju detta variera i oändlighet, och det är ju de som gör de så roligt, ingen är den andra lik!!

Hade så bra!
Kram kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar