torsdag 10 april 2014

Knappar och lite mer knappar...

God kväll alla ni!! 

Ikväll tänkte jag visa lite pyssel som jag gjort! 
Det har ju med knappar att göra, jag har en liten förkärlek till just det. Ända sen jag va liten egentligen har jag älskat knappar! När jag fick sitta med min mormors enorma samling av knappar va jag överlycklig! Vet egentligen inte vad jag gjorde med dom, bara rörde runt och letade efter dom finaste!! :)
Idag är de min mamma som har denna samling och de är där jag har varit nu och länsat!! :) 

Så blev mina tavlor!! Lite mer inspiration på vad mer man kan göra här nere...




Snygga tags, kan va som bordsplaceringskort kanske :) 

Bra ordning, en sån här låda skulle jag behöva också!! Har någon en så hör av er!! :) 

Ha en bra kväll!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar